aamandalarsen

Blogg tag!

Kategori: Allmänt

  1. Vad heter din blogg? aamandalarsen.blogg.se
  2. Vad är bäst/sämst på din blogg? Sämst är nog att jag inte skriva inlägg så jätte ofta. Bäst är att jag får fler läsare för varje dag som går!
  3. Favorit bloggar? Mina favorit bloggar är Nicole Falcianis blogg, Andrea Hedenstedts och Josefine Olssons
  4. Vilken sida bloggar du på? Jag bloggar på Blogg.se
  5. När började du blogga? Jag började blogga i juni 2013
  6. Vad är ditt mål med din blogg? Dela med mig av mitt liv
  7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med två ord? Vardag & skönhet
  8. Bloggar du mest på din mobil eller dator? Jag bloggar mest på min dator
  9. Vad fick dig att börja blogga? Jag har bloggat flera gånger innan men det var aldrig seriöst så just den här bloggen gjorde jag nog för att jag ville ha en seriös blogg. Även för att jag tycker det är jätte kul att läsa bloggar så ville jag också göra en blogg
  10. Vad är ditt tips till nya bloggare? Ha din egna stil, jämför dig inte med andra bloggare, skriv om saker du gillar och om sånt som du skulle tycka vara kul att läsa om. 
Kommentera inlägget här: